MOOTORRATTA POLEERIMINE

Eemaldab värvi pinnalt kõik imepeened kriimud ning enamuse suuremaid kriime, mis ei läbi laki- või värvikihti. Annab väga sügava ja ilusa läike. Poleerimisest loe lähemalt siit.

Klassikaline/Naked: mootorratas mis ei ole gondlites ning poleeritavateks detailideks on paak, esimene porilaud, tagumine istmealune gondel, küljekarbid. Hinnale võib lisanduda detailide de- ja montaaž (nt esiporilaud ja esiratas).

Bike/Touring: gondlites bike või touring ratas. Kuna poleeritavat pinda, olenevalt mootorrattast, võib olla üsna palju ning ka värvkatte seisukord võib olla väga erinev, võib lõplilk hind muutuda. Hinnale võib lisanduda detailide de- ja montaaž (esiporilaud koos esirattaga, küljekohvrid, kohvriraamid, kukkumisrauad jne).

Custom/Chopper: poleeritavateks detailideks enamasti paak, esimene porilaud, tagumine porilaud, küljekarbid. Kroompindade töötlemine läiketaastus pastaga. Hinnale võib lisanduda detailide de- ja montaaž (esiporilaud koos esirattaga, küljekohvrid, kohvriraamid, kukkumisrauad jne). Lõplik hind sõltub töö mahukusest ja keerukusest.


Paketti kuulub:
- mootorratta põhjalik pesu;
- kuivatamine seemisnaha ja suruõhuga;
- mittepoleeritavate pindade kinnikatmine;
- poleerimine lihvimispastaga - kriimustuste eemaldamine (sh tulede kergpoleerimine);
- poleerimine peenpastaga - kõrgläike andmine (sh tulede);
- lõppviimistluspastaga hologrammi eemaldus;
- kroompindade töötlemine läiketaastus pastaga (custom/chopper);
- vahatamine Malco Banana Creme Wax'iga;
- kummi- ja plastikdetailide hooldus;

Tööaeg 4-8 tundi, väga tugevalt kahjustunud värvi puhul tööaeg veelgi pikem.

Võimalus vahetada Banana Wax Paint Sealant vastu, hinnale lisandub 15 €.


<< Tagasi